ȘTIRI NON-STOP CLUJ

Un fost bancher, șef al Băncii Transilvania, despre Metrou: ”Vor fi alți primari care se vor chinui să scoată mortul din mijlocul Clujului sau să finalizeze”

Un fost bancher, șef al Băncii Transilvania, despre Metrou: ”Vor fi alți primari care se vor chinui să scoată mortul din mijlocul Clujului sau să finalizeze”
Un fost bancher, șef al Băncii Transilvania, despre Metrou: ”Vor fi alți primari care se vor chinui să scoată mortul din mijlocul Clujului sau să finalizeze”

Iosif Pop, fostul bancher clujean, fostul președinte al Băncii Transilvania, susține că proiectul Metroului Clujului ar putea fi un măr otrăvit lăsat clujenilor de primarul Emil Boc.

Noi am fost scoți din PNRR cu Metroul de Cluj. Banii sunt alocați la Metroul din București. Când a fost Guvernul la Cluj și au semnat contractul sau finanțarea s-a spus clar că banii nu vor veni de la Uniunea Europană, ci vor veni din țară.

În condițiile acestea, Metroul nu mai are nicio legătură cu anul 2026 și banii din PNRR (n.red. până la această dată trebuia să fie finalizat jumătate din proiect, adică 9 stații și tunelurile). Cu alte cuvinte, o să avem construcție de Metrou din 2025, de când începe săpătura în Florești, până în 2055. Vor fi alți primari care se vor chinui să scoată mortul din mijlocul Clujului sau să finalizeze. Asta este moștenirea pe care o vom dobândi foarte curând”, a explicat Iosif Pop, membru Consiliului Civic Local (CCL) Cluj-Napoca.

Deputatul USR Cluj, Viorel Băltărețu, explică frauda cu banii de la Metroul Clujului: ”Au făcut în așa fel să păcălească și să își aleagă ei ofertantul”

Primăria a pierdut banii din PNRR, pentru că a modificat datele licitației Metroului fără a anunțat Jurnalul Uniunii Europene, nu numai pe SEAP, site-ul de licitații publice din România, unde trebuie să fie publicate aceste date pentru a fi aflate de firmele interesate.

Acum, banii trebuie furnizați din bugetul național sau din obligațiuni verzi europene, unde ar fi 2 miliarde de euro, dar banii sunt pentru mai multe proiecte naționale nu numai pentru Metrou.

Costul Metroului este de peste 2 miliarde de euro, iar pe an ce trece va fi tot mai scump.

”Pădurea” subterană de piloni din beton din spatele Vivo, care stă în calea Metroului de la Cluj cere soluții faraonice: Să se demoleze parțial mall-ul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *