Proprietarul unui hotel, disperat din cauza clienților IT-iști: ”Eu îmi dau toată silința / Ei vin aici parcă zici că dețin lumea”
Un proprietar de hotel din Mamaia a postat pe o rețea de socializare o confesiune legată de dificultățile pe care le întâmpină atunci când găzduiește grupuri de IT-iști și corporatiști.
Acesta, împreună cu familia sa, administrează două hoteluri pe litoral, oferind servicii personalizate și punând mare pasiune în calitatea experienței oferite oaspeților. Cu toate acestea, se pare că oaspeții nu sunt niciodată mulțumiți.
„Eu împreună cu familia mea deținem două hoteluri în Mamaia, pe care le lucrăm ca familie vara, în timpul sezonului. Sunt două hoteluri destul de decente, curate, cu noi care punem pasiune împreună cu angajații în a oferi cea mai bună calitate de cuviință. Ocazional, vara, dar și în extrasezon luăm grupuri de corporatiști și IT-iști care vin fie în teambuilding-uri, fie în deplasări cu munca.
Am o mare dilemă totuși. Toți își dau o așa mare importanță și vin cu așa multe pretenții de zici că ei dețin corporația. Eu îmi dau toată silința ca totul să fie perfect, dar așa de mare importanță își dau de găsesc și cele mai mici detalii să comenteze. La mic dejun le fac preparate speciale la cerere, la prânz la fel, ca apoi să aud că vorbesc între ei că nu au avut ce să mănânce bun.
Bucătăria depune extra efort să iasă totul perfect, îmi fac și mie o porție din ce mănâncă și totul e chiar foarte bun. Orice specificații au le respectăm. Să fie singuri pe etaj, camera cu vedere la ce vor ei, să aibă fructe în cameră, dar tot găsesc probleme. Le fac preț de grup, să fie mai ieftin tot, mă chinui să fie totul ok și ei vin aici parcă zici că dețin lumea.
Au stat oameni cu mult mai mulți bani câștigați ca ei la hotel și erau aș de umili și cumsecade. Duc o situație destul de bună și în timpul iernii călătoresc și unde am fost nu era așa de mare importanță cum se întâmplă la hotelul familiei aici. Știu că aici sunt mulți corporatiști și IT-iști și sunt conștient că îmi voi lua hate, dar totuși întreb, ce părere aveți?”, a relatat proprietarul pe o rețea de socializare.