ȘTIRI NON-STOP CLUJ

Pasajul de la Tăietura Turcului, la intersecția străzii Corneliu Coposu cu Calea Baciului, nu va fi subteran, ci suspendat peste drum

Pasajul de la Tăietura Turcului, la intersecția străzii Corneliu Coposu cu Calea Baciului, nu va fi subteran, ci suspendat peste drum
Pasajul de la Tăietura Turcului, la intersecția străzii Corneliu Coposu cu Calea Baciului, nu va fi subteran, ci suspendat peste drum

Pasajul de la Tăietura Turcului, la intersecția străzii Corneliu Coposu cu Calea Baciului, nu va fi subteran, ci suspendat peste drum au punctat Viorel Băltărețu, fost deputat, și Remus Lăpușan, actual parlamentar PSD

Valoarea acestei investiții este de 101.543.626 de lei cu TVA, cu o durată de 24 luni (6 luni proiectare+18 luni executie).

Pasajul va prelua traficul de pe strada Corneliu Coposu (ruta Bistrita – Dej) și va transfera pe ruta si înspre Baciu si Zalau peste sensul giratoriu și legătura cu Tăietura Turcului (pasajul CFR).

Pasajul va avea lungime totală de 504 de metri cu o lățime de 2 benzi de circulatie – 7.80 de metri, a anunțat deputatul Remus Lăpușan.

Fostul parlamentar Viorel Băltărețu a spus că pasajul va avea o bandă pe sens și va fi finanțat prin PNRR.

Acesta a spus că acest pasaj va fi în continuarea celui de la Tăietura Turcului, în imediata apropiere.

Deși acest proiect este extrem de important pentru Cluj-Napoca, este în întârziere – autorizația de construire nu a fost încă emisă. Mai mult, varianta aleasă este una simplificată, care nu rezolvă problemele de tradic decît parțial.

Mașinile care vin din cartierul Gruia sau din parcul industrial Tetarom nu vor putea urca pe pasaj, fiind nevoite să traverseze linia ferată doar pe la barieră

Pietonii și bicicliștii vor fi în continuare obligați sp traverseze linia ferată la nivel și să stea la barieră, ceea ce le pune siguranța ăn pericol.

De ani de zile, am susținut o soluție mai bună, alături de specialiști în mobilitate urbană. Am prezentat-o public, am discutat direct cu primarul Emil Boc, cu ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu, și am insistat asupra acestei probleme în conferințe de presă organizate chiar la fața locului.

𝑨𝒎 𝒂𝒓𝒂̆𝒕𝒂𝒕 𝒊̂𝒏 𝒓𝒆𝒑𝒆𝒕𝒂𝒕𝒆 𝒓𝒂̂𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒄𝒂̆ 𝒆𝒙𝒊𝒔𝒕𝒂̆ 𝒐 𝒗𝒂𝒓𝒊𝒂𝒏𝒕𝒂̆ 𝒎𝒂𝒊 𝒃𝒖𝒏𝒂̆, 𝒎𝒂𝒊 𝒔𝒊𝒈𝒖𝒓𝒂̆ 𝒔̦𝒊 𝒎𝒂𝒊 𝒆𝒇𝒊𝒄𝒊𝒆𝒏𝒕𝒂̆, 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒓 𝒆𝒍𝒊𝒎𝒊𝒏𝒂 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕 𝒓𝒊𝒔𝒄𝒖𝒓𝒊𝒍𝒆 𝒑𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝒑𝒊𝒆𝒕𝒐𝒏𝒊, 𝒃𝒊𝒄𝒊𝒄𝒍𝒊𝒔̦𝒕𝒊 𝒔̦𝒊 𝒔̦𝒐𝒇𝒆𝒓𝒊.

A𝒎 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒊𝒄𝒂𝒕 𝒅𝒆 𝒄𝒆 𝒔𝒐𝒍𝒖𝒕̦𝒊𝒂 𝒂𝒄𝒕𝒖𝒂𝒍𝒂̆ 𝒏𝒖 𝒓𝒆𝒛𝒐𝒍𝒗𝒂̆ 𝒑𝒓𝒐𝒃𝒍𝒆𝒎𝒂, 𝒄𝒊 𝒅𝒐𝒂𝒓 𝒐 𝒂𝒎𝒂̂𝒏𝒂̆, 𝒄𝒓𝒆𝒂̂𝒏𝒅 𝒖𝒏 𝒏𝒐𝒖 𝒑𝒖𝒏𝒄𝒕 𝒅𝒆 𝒃𝒍𝒐𝒄𝒂𝒋 𝒔̦𝒊 𝒎𝒆𝒏𝒕̦𝒊𝒏𝒂̂𝒏𝒅 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒆𝒓𝒆𝒍𝒆 𝒄𝒂 𝒐𝒃𝒔𝒕𝒂𝒄𝒐𝒍 𝒎𝒂𝒋𝒐𝒓 𝒊̂𝒏 𝒕𝒓𝒂𝒇𝒊𝒄.

A𝒎 𝒊̂𝒏𝒕𝒓𝒆𝒃𝒂𝒕 𝒑𝒖𝒃𝒍𝒊𝒄 𝒅𝒆 𝒄𝒆 𝒂𝒄𝒆𝒂𝒔𝒕𝒂̆ 𝒔𝒐𝒍𝒖𝒕̦𝒊𝒆 𝒐𝒑𝒕𝒊𝒎𝒂̆ 𝒏𝒖 𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒍𝒖𝒂𝒕𝒂̆ 𝒊̂𝒏 𝒄𝒐𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆𝒓𝒂𝒓𝒆 𝒔̦𝒊 𝒅𝒆 𝒄𝒆 𝒂𝒖𝒕𝒐𝒓𝒊𝒕𝒂̆𝒕̦𝒊𝒍𝒆 𝒓𝒆𝒇𝒖𝒛𝒂̆ 𝒔𝒂̆ 𝒂𝒔𝒄𝒖𝒍𝒕𝒆 𝒂𝒓𝒈𝒖𝒎𝒆𝒏𝒕𝒆𝒍𝒆 𝒔𝒑𝒆𝒄𝒊𝒂𝒍𝒊𝒔̦𝒕𝒊𝒍𝒐𝒓.

𝐃𝐢𝐧 𝐩𝐚̆𝐜𝐚𝐭𝐞, 𝐭𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐜𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐮𝐧𝐞𝐫𝐢 𝐚𝐮 𝐫𝐚̆𝐦𝐚𝐬 𝐟𝐚̆𝐫𝐚̆ 𝐫𝐚̆𝐬𝐩𝐮𝐧𝐬.
𝑪𝒂̂𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒑 𝒕𝒓𝒆𝒃𝒖𝒊𝒆 𝒔𝒂̆ 𝒎𝒂𝒊 𝒕𝒓𝒆𝒂𝒄𝒂̆ 𝒑𝒂̂𝒏𝒂̆ 𝒄𝒂̂𝒏𝒅 𝒂𝒖𝒕𝒐𝒓𝒊𝒕𝒂̆𝒕̦𝒊𝒍𝒆 𝒗𝒐𝒓 𝒍𝒖𝒂 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒛𝒊𝒊 𝒄𝒐𝒓𝒆𝒄𝒕𝒆 𝒑𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝑪𝒍𝒖𝒋?

𝑫𝒆 𝒄𝒆 𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒗𝒐𝒊𝒆 𝒅𝒆 𝒂𝒕𝒂̂𝒕𝒂 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒔𝒕𝒆𝒏𝒕̦𝒂̆ 𝒑𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝒂 𝒐𝒃𝒕̦𝒊𝒏𝒆 𝒐 𝒔𝒐𝒍𝒖𝒕̦𝒊𝒆 𝒍𝒐𝒈𝒊𝒄𝒂̆ 𝒔̦𝒊 𝒔𝒊𝒈𝒖𝒓𝒂̆?”, se întreabă Viorel Băltărețu.

Pasajul de la Tăietura Turcului, la intersecția străzii Corneliu Coposu cu Calea Baciului, nu va fi subteran, ci suspendat peste drum
Pasajul de la Tăietura Turcului, la intersecția străzii Corneliu Coposu cu Calea Baciului, nu va fi subteran, ci suspendat peste drum

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *