O entitate misterioasă a plătit ZECI de MII de EURO pe Facebook pentru PNL Cluj și Emil Boc în mai și iunie – EXCLUSIV
Hype Vision, cel mai probabil o firma de casă a PNL Cluj, a fost folosită pentru plățile reclamelor pe Facebook și a achitat americanilor numai în lunile mai și iunie zeci de mii de euro pe reclame pentru PNL Cluj, Emil Boc și alți lideri.
În total firma a plătit 330 de reclame pentru PNL Cluj, între care 80 de reclame pentru Emil Boc.
Spre exemplu, în perioada 6 – 8 iunie, HYPE Vision SRL a plătit promvarea unei emisiuni la Ziua Live plătind pentru Emil Boc între 2000 și 2500 de lei.
Mărimea estimată a audienţei: 10 K – 50 K
Suma cheltuită (RON): 300 RON – 399 RON
Afişări: 20 K – 25 K
De asemenea, mesajul consilierului Ovidiu Florian care îl denigra pe Sabin Sărmaș a fost promovat tot de Hype Vision SRL cu suma de aproape 900 de lei.
În perioada 3 – 8 iunie, pe contul lui Emil Boc a fost sponsorizată reclama cu mesajul ”Cluj-Napoca: Zona Mărginașă – Calea Mănăștur, Uzinei Electrice, înainte și acum. La Cluj, reușim împreună!”. Aici Hype Vision a cheltuit între 1000 și 1500 de lei.
UBB Cluj încearcă să îl ”spele” pe Emil Boc
Se știe că serviciile lucrează cel mai bine prin mediul universitar. Acum, o analiză a celor de la UBB Cluj, unde Boc predă, încearcă să explice că o entitate a pompat bani pe rețelele de socializare, pentru a-l scoate ”bau bau”.
Primarul Emil Boc a înregistrat o prăbușire bruscă în simpatiile clujenilor după momentul martie 2024, când se intensifică în mediul online campania împotriva sa, arată într-o ”analiza algoritmică a sentimentului exprimat prin reacțiile și comentariile postărilor de pe Facebook și TikTok care îl menționează pe Emil Boc” realizată de Facultatea de Studii Politice Administrative și Comunicare din cadrulî Babes Bolyai.
Primarul în funcţie al municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a câștigat cel de-al şaselea mandat, cu 45% dintre voturi, fiind urmat de Sabin Sărmaş, candidat independent, cu 30% dintre voturi, însă scorul obținut la alegerile din 9 iunie este departe de scorurile mari obținute în trecut. Spre exemplu, Boc a câștigat în 2008 cu 86,6%, aproape dublu față de rezultatul de acum. La alegerile locale din 2012, desfășurate într-un singur tur de scrutin, s-a clasat pe locul întâi, cu 53.674 de voturi iar la cele din 2016 a câștigat cu 64,76%.
Analiza algoritmică a sentimentului exprimat prin reacțiile și comentariile postărilor de pe Facebook și TikTok care îl menționează pe Emil Boc, scriu cei de la G4Media.
Această analiză vine după ce Emil Boc a apărut public marți dimineața și a declarat că o altă entitate a convins asocierea de firme care a depus oferte la Centura Clujului să saboteze procesul și să nu fie un câștigător. Desigur, și acolo scopul a fost ca el să piardă voturi.
Datele prezentate de Clujenii.ro mai sus vă arată că și o entitate privată l-a promovat intens pe Emil Boc și l-a denigrat pe Sabin Sărmaș.
În paralel, Primăria Cluj-Napoca a plătit din banii publici 80 de reclame în ultimele luni pentru a promova realizările primarului Emil Boc.
asteptam sa ne spuneti si mafia imobiliara care l-a sustinut pe primarul din umbră, marele sabin. deputatul invizibil care a dormit 4 ani in parlamentul romaniei si nu a facut nimic pe clujeni.
Tata Dâncu ce părere are?