Graficul Metroului pentru cei care mai cred că Boc nu MINTE: ”La finalul acestui an metroul din Cluj trebuia să fie executat în proporție de 50%”
Metroul Clujului, ca orice proiect mare sau mic, are un grafic de lucrări. Ei bine, acest proiect, conform graficului trebuia să fie executat în proporție 50% până la finele acestui an.
Apoi, până în 2026 să fie terminate cele 7 stați și cei 8,8 km de tunel pe un sens, adică 17,6 km pe ambele sensuri. Cu patru zile înainte de alegerile locale, și după un an de la semnarea contractului de execuție a lucrării, Emil Boc și premierul Marcel Ciolacu au mers în Florești și au luat câte o lopată de pământ, marcând începerea lucrărilor.
Pe cel mai mare șantier din România erau trei excavatoare și hârlețul folosit pe rând de Emil Boc, Marcel Ciolacu, Nicolae Ciucă, Alin Tișe și primarul Floreștiului, Bogdan Pivariu. Oficialii au plecat și lumea s-ar fi așteptat ca pe șantier să ajungă ”cârtițele” care să se apuce de săpat.
Surpriză! Viceprimarul Dan Tarcea a fost pus de Emil Boc să scoată castanele din foc și să fie prostul de serviciu. Acesta a precizat că numai prin noiembrie pot ajunge aceste utilaje performante la Cluj, deși nici atunci nu se știe.
Viceprimarul Dan Tarcea compară Metroul Clujului cu Tunelul pe sub Feleac promis de Funar
Ce spun clujenii despre minciunile lui Emil Boc.
”A durat 3 ani sa paveze/reasfteze niste strazi. Cat le va lua sa sape atunci?
Cea mai penibila scuza e aceea cu “solul” ca nu e ca in Oradea, ca de aia nu face, dar vezi blocuri noi cu 3 nivele in subteran sau cu fundatie de 15 etaje”.
”Tare îmi e teamă că azi nu e nimeni pe “șantier”.
”Cluj și împrejurimile au nevoie de autobuze și tramvaie pe care poți să te bazezi, nu metrou.
Adică benzi BUS și linii de tramvai pe care să nu poată circula mașinile”.
”Mi se pare foarte amuzant când văd ca lumea chiar își pune problema dacă merită să se facă metrou și dezbat tema. Adică lumea chiar vorbește la modul serios despre Metrou în Cluj :)))))”.
Chiar că este amuzant având în vedere că proiectul costă 2 miliarde de euro, iar Clujul are în buget 300 de milioane de euro, pe care îi va pierde aproape sigur pentru că lucrările nu s-au făcut. PNRR-ul este foarte clar aici. Proiectul care întârzie pierde banii. Un proiect similar este la București, iar aceleași reguli spun că banii vor merge acolo unde lucrarea este mai avansată. În conscință, banii pentru o frântură din Metroul Clujului vor merge la București.
Întrebarea este ”Pe cineva va da vina Emil Boc?”. Oare pe specialiștii care l-au mințit, pentru că pe el sigur nu!
Muie Sabin Sărmaș.
Bistrițean împuțit. sluga Grupului de la Cluj
MUIE SABIN SARMAS