Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România, având o istorie de peste un secol în industria cosmetică. Originile companiei datează din 1889, când au fost înființate laboratoarele Molnar Moser la Budapesta. În 1943, un mic laborator numit Mol-Mos s-a desprins și a început să funcționeze la Cluj-Napoca.
După naționalizarea din 1949, laboratorul Mol-Mos (Laboratorul Molnar Moser, stabilit în Ungaria în anul 1889 este punctul de plecare al laboratorului Mol-Mos înființat în Cluj Napoca în anul 1943) a devenit Fabrica de Produse Cosmetice nr. 21 Cluj, subordonată Ministerului Sănătății. În 1965, Farmec a lansat laptele Doina, un produs destinat curățării și îngrijirii tenului, care a devenit rapid popular. În 1967, compania a început producția gamei Gerovital, prima linie de produse anti-îmbătrânire creată de renumitul medic Ana Aslan.
În 1995, Farmec a fost privatizată integral prin metoda MEBO (Management and Employee Buyout), devenind o companie cu capital românesc, deținută majoritar de angajați.
De-a lungul anilor, Farmec și-a extins portofoliul de produse, incluzând mărci precum Aslavital, Gerovital, Farmec, Doina, Aslamed, Triumf, Nufăr și Nufăr Verde. Acestea acoperă o gamă largă de nevoi, de la îngrijirea personală la produse pentru curățenia locuinței.
În 1969, Farmec Cluj-Napoca a marcat o premieră națională prin începerea producției de produse sub formă de spray. Primele articole fabricate au fost deodorantul “Triumf” și spuma de ras “Adam”. Ulterior, gama a fost extinsă cu deodorante precum “Perla”, “Zefir”, “Cristal” și “Farmec”.