ȘTIRI NON-STOP CLUJ

Dacă se face Metroul Clujului, un munte enorm de pâmânt va apărea lângă Cluj-Napoca. Lista întrebărilor fără răspuns! – FOTO

Metrou Cluj - Proiectul faraonic al Clujului va avea trei secțiuni distincte. Va transporta 21.600 de oameni pe oră
Metrou Cluj - Proiectul faraonic al Clujului va avea trei secțiuni distincte. Va transporta 21.600 de oameni pe oră

Metroul Clujului este un proiect atât de vast încât nici oficialii Primăriei Cluj-Napoca nu înțeleg magnitudinea unei astfel de lucrări. Boc și ai lui au la activ două poduri realizate și câteva parcuri mici, dar un Metrou este cu totul altă mâncare de pește.

VIDEO. Cârtițele pentru metroul Clujului încă stau neasamblate la Florești! Doar pentru a introduce TBM-ul în tunel e nevoie de o cameră de lansare/Procesul e „monstruos”

Spre exemplu, o cârtiță sapă circa 300 de metri pe săptămână și excavează 96.000 de tone de pământ, adică 2.371.000 de metri cubi de pământ. Pentru a transporta atâta sol avem nevoie de 158.000 de camioane, conform datelor publice de la alte proiecte de metrou.

Pe sub Cluj va fi adevărată rețea de tuneluri, trebuie montată o șină de cale ferată, iar în tunelurile săpate va fi un du-te vino de mici trenulețe care transportă pământ și aduc plăcu din beton pentru a fi armați pereții tunelurilor.

Întrebări fără răspuns:

De unde vom face rost de de peste 150.000 de camioane, pentru ca TMB -ul (cârtița) să funcționeze non-stop?

Unde va fi depozitat atâta pământ?

Pe unde vor circula aceste camioane?

Ce spune primarul Emil Boc despre aceste cifre

Primarul Emil Boc a spus că specialiștii au trasat modul în care se va construi Metroul. ”Cum au construit alții metrouri în lume, așa vom face și noi. Avantajul este că vom beneficia de ultima tehnologie în domeniu, spre deosebire de alții care au făcut metrou acum 100 de ani.

Clujul acesta are dezavantajul poziționării geografice. Denumirea asta de Cluj, vine de la un termen antic Clus, care înseamnă închis, îngust, care nu are posibilitatea de a se lărgi, de a se extinde”, a comentat, simplist, Emil Boc.

”Cârtițele” vor fi lansate din Florești spre Cluj-Napoca, dar acolo trebuie făcute unele lucrări urgente, care nu s-au făcut încă.

”Pădurea” subterană de piloni din beton din spatele Vivo, care stă în calea Metroului de la Cluj cere soluții faraonice: Să se demoleze parțial mall-ul

2 comentarii

  1. Da, probabil că Boc nu înțelege multe lucruri, dar în mod clar asta este valabil și pentru cel care a scris acest articol și îl depășește în prostie chiar și pe Boc! 😂

  2. Citat de prostie pura: De unde vom face rost de de peste 150.000 de camioane, pentru ca TMB -ul (cârtița) să funcționeze non-stop?

    De ce avem nevoie de 150000 de camioane, dupa un singur transport le aruncam la groapa de gunoi?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *