ȘTIRI NON-STOP CLUJ

Comportament abuziv al unui șofer de autobuz din Cluj-Napoca: Vorbea la telefon și urla la noi!

Parcă șoferii de autobuz din Cluj-Napoca sabotează instituția! Incident de pe linia 48 relatat de un călător
Parcă șoferii de autobuz din Cluj-Napoca sabotează instituția! Incident de pe linia 48 relatat de un călător

Șoferul unui autobuz care circulă pe ruta Gheorgheni – Mănăștur a fost reclamat de un clujean în privința comportamentului.

Vreau sa va sesizez comportamentul unui șofer de troleibuz. Azi în jur de 15.30 m am urcat din stația de pe str Memorandumului pe un troleibuz nr 25 înspre cartierul Manastur. Numprul de pe autobuz în spate scrise cu negru a fost 345, nu numărul de înmatriculare, ci numere negre scrise pe troleibuz pe partea din spate. Șoferul care a oprit in statie dupa alt autobuz, a strigat nervos către noi sa ne validam mai repede cardurile de călătorie sau sa mergem mai în spate sa le validat in condițiile in care troleibuzul era plin la aceea ora.

Atitudinea lui era nervoasă plus a vorbea la telefon non-stop, ceea ce nu este normal chiar dacă are căști, atenția la volan este diminuată, iar conversațiile după cum vorbea de tare si se auzea nu erau legate de serviciu.

De ce nu se interzice vorbitul la telefon și de ce nu au o etica în raport cu cetățenii?”, a criticat clujeanul.

Bărbatul a reclamat cazul Primăriei Cluj-Napoca, iar plângerea a fost trimisă mai departe Companiei de Transport Public Cluj.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *