ȘTIRI NON-STOP CLUJ

Coincidență sau strategie? Un mare lanț de hipermarketuri anunță și la Cluj reduceri în plin val de boicot

Coincidență sau strategie? Un mare lanț de hipermarketuri anunță și la Cluj reduceri în plin val de boicot
Coincidență sau strategie? Un mare lanț de hipermarketuri anunță și la Cluj reduceri în plin val de boicot

Un lanț de hipermarketuri prezent în România și Cluj-Napoca lansează o campanie de reduceri de până la 25% la 1.500 de produse, chiar în perioada în care un grup de politicieni izolaționiști îndeamnă la boicotarea marilor magazine.

Boicotul supermarketurilor din Balcani ajunge și în România

Campania de boicot a început în Croația, unde a dus la scăderea vânzărilor cu până la 50%. Aceasta s-a extins rapid și în Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Bosnia și Herțegovina.

În România, boicotul este susținut de politicieni precum Călin Georgescu și Victor Ponta, care îndeamnă populația să evite supermarketurile pe 10 februarie, promovând cumpărarea de la producătorii locali.

Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, avertizează că boicotul ar afecta grav producătorii români, deoarece multe dintre produsele din supermarketuri sunt procesate în țară.

Carrefour România răspunde cu reduceri masive

Începând cu 7 februarie și până pe 31 martie 2025, Carrefour România lansează o campanie de reduceri între 5% și 25% pentru 1.500 de produse, ca parte a unui program mai amplu de reduceri.

Reduceri în hipermarketuri și supermarketuri:

Între 600 și 1.500 de produse în hipermarketuri

Între 250 și 800 de produse în supermarketuri

Categorii de produse incluse:

Produse congelate

Articole de băcănie (mic dejun, patiserie, conserve, ingrediente)

Lactate și brânzeturi

Cosmetice și produse pentru întreținerea casei

Băuturi

Ne asigurăm printr-un efort pe termen lung că avem mii de produse la raft mult mai accesibile pentru clienți”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer Carrefour România.

La Cluj Carrefour are două hipermarketuri în Vivo Mall (fostul Polus) și în locul fostului Cora.

Boicotul supermarketurilor: Impact și reacții

În Croația, guvernul a răspuns prin plafonarea prețurilor la 40 de produse esențiale.

Lanțurile de magazine au reacționat cu reduceri masive, Kaufland Croația anunțând reduceri la peste 1.000 de produse.

În România, Carrefour adoptă aceeași strategie, ceea ce ridică întrebarea: Coincidență sau strategie comercială?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *