ȘTIRI NON-STOP CLUJ

Civicii clujeni îl presează pe Boc să facă cel puțin 5 Park&Ride-uri/parcări de 1000 de locuri la fiecare intrare/ieșire din oraș. Administrația insistă: „Soluția e METROUL UȘOR”

metrou driverless cluj

Civicii clujeni nu se lasă „furați” de ideea metroului clujean, astfel continuă să ceară de la autoritățile locale mai multe parkinguri. Mai exact, minim 5 proiecte de tipul celui de la Aeroportul Cluj, ca să descurajeze „hoardele de mașini ce intră în oraș”. Primăria nu se lasă trasă în negocieri de partea șoferilor. Autoritățile au răspuns ferm, cea mai bună soluție ar fi metroul ușor.

„Primarul Emil Boc răspunde NESATISFĂCĂTOR și SUPERFICIAL, după o jumătate de an, la propunerile sintetizate de Consiliul Civic Local Cluj, repetate, transmise și înregistrate în perioada 2015 – 2020 – 2024, privind soluțiile specialiștilor civici clujeni pentru rezolvarea
traficului infernal și poluant, creat, dezvoltat și adus la paroxism de primar și funcționarii politrucizați ai PNL Cluj.

Nici de această dată primarul Emil Boc nu-și recunoaște vina dezastrului produs în traficul creat timp de 15 ani și nici NU răspunde la toate propunerile. De exemplu, „se face că plouă” la insistența civicilor pentru a amenaja cel puțin 5 Park-and-Ride/parcări de 1000 de locuri la fiecare intrare/ieșire în oraș, care să oprească/descurajeze năvala zilnică a hoardelor de mașini.

Aceste parcări să aibă stații de AUTOBUZE pentru Autogară și CTP, alimentatoare de benzină/electrică, automate de bilete, mâncare-băuturi răcoritoare, spălătorie auto, generatoare de profit pentru Primărie la Bugetul Local”, transmite un activist civic.

Administrația Boc susține că cea mai bună soluție pentru decongestionarea traficului infernal din Cluj-Napoca rămâne metroul ușor, un proiect controversat, dar considerat de municipalitate drept singura alternativă viabilă pe termen lung.

În ciuda solicitărilor repetate din partea Consiliului Civic Local Cluj pentru implementarea unor măsuri imediate, precum amenajarea unor parcări de tip Park-and-Ride la intrările în oraș, Primăria continuă să își concentreze atenția asupra metroului. Oficialii clujeni argumentează că această infrastructură modernă va asigura un transport eficient și sustenabil, reducând presiunea generată de numărul tot mai mare de autoturisme.

Criticii administrației locale susțin însă că proiectul metroului este unul extrem de costisitor, iar până la finalizarea sa – care ar putea dura peste un deceniu – Clujul va rămâne sufocat de ambuteiaje și poluare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *