Hotelul de cinci stele Radisson Blu din Cluj-Napoca, dezvoltat de Winners Park Invest și inaugurat în vara anului 2022, își propune pentru acest an o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, în creștere cu 18% față de anul precedent, precum și un grad de ocupare minim de 57%, conform declarațiilor oficialilor.
Aproximativ 25% dintre clienți sunt turiști străini, proveniți în principal din Germania, Italia și SUA, majoritatea aflându-se în Cluj-Napoca pentru călătorii de afaceri, întâlniri și vizite la multinaționalele locale.
Potrivit reprezentanților hotelului, evenimentele organizate în oraș joacă un rol esențial în menținerea gradului de ocupare. Spre exemplu, ediția a cincea a Transylvania Open WTA 250, desfășurată în perioada 1-9 februarie la BT Arena, ar fi contribuit semnificativ la rezervarea camerelor.
„Piaţa de business nu prea creşte iar clientela de leisure este foarte redusă în Cluj, sunt puţini străini care vin pentru a vizita centrul vechi sau muzeele. Doar 5% din străinii care se cazează la noi vin în interes de leisure. Cei mai mulţi vin la evenimente“, a spus pentru ZF Nina Moldovan, preşedintele boardului Winners, compania care administrează hotelul de cinci stele Radisson Blu din Cluj-Napoca.
Clientela de leisure se referă la turiștii care călătoresc pentru relaxare, distracție și experiențe recreative, spre deosebire de cei care călătoresc în scop de afaceri. Acești călători aleg destinații turistice, hoteluri, restaurante și activități de agrement pentru vacanțe, city break-uri sau escapade de weekend.
1 comentariu
Pentru mine si pentru altii este hotel NAPOCA si asa va ramine gata ci strainii