ȘTIRI NON-STOP CLUJ

Cardurile unei bănci din România nu vor mai funcționa de la sfârșitul lunii februarie! Ce trebuie să facă clienții, anunță Banca Transilvania

Cardurile Banca Transilvania nu vor mai funcționa pe durata unei mentenanțe anunțate
Cardurile Banca Transilvania nu vor mai funcționa pe durata unei mentenanțe anunțate

OTP Bank România și Banca Transilvania au anunțat oficial fuziunea, un proces care va aduce schimbări importante pentru clienți. Pentru a asigura o tranziție fără probleme, cele două instituții financiare lucrează împreună la implementarea operațiunilor necesare migrării. Clienții trebuie să fie informați despre modificările ce vor afecta utilizarea cardurilor și accesul la serviciile bancare.

Fuziunea este programată să aibă loc în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, timp în care vor fi efectuate ajustări tehnice esențiale. Pentru a reduce impactul asupra utilizatorilor, băncile au stabilit un plan clar de tranziție, pe care clienții sunt îndemnați să-l urmărească cu atenție.

Pentru clienții OTP Bank România, accesul la serviciile și produsele băncii va fi afectat după cum urmează:

  • 28 februarie, ora 12.00 – ultima zi în care se pot efectua operațiuni bancare în unitățile OTP Bank sau prin aplicațiile aferente.
  • 1 martie, ora 21.30 – termenul limită până la care cardurile OTP Bank vor funcționa.
  • 2 martie, ora 7.00 – clienții vor putea începe utilizarea cardurilor Băncii Transilvania, care înlocuiesc cardurile OTP Bank.
  • 3 martie – acces complet la serviciile și produsele Băncii Transilvania.

Pentru a evita eventualele inconveniente în această perioadă, Banca Transilvania recomandă:

  • Ridicarea cardului BT – Clienții care nu au preluat cardul BT sunt încurajați să o facă cât mai curând.
  • Acesta poate fi ridicat de la sucursala sau agenția BT/OTP Bank unde este disponibil.
  • Activarea cardului BT – Poate fi realizată la oricare dintre bancomatele Băncii Transilvania.
  • Asigurarea de numerar – În intervalul 1 martie, ora 21.30 – 2 martie, ora 7.00, se recomandă deținerea de numerar în cazul în care sunt necesare plăți urgente.
  • Atenție la tentativele de fraudă – Clienții sunt sfătuiți să fie vigilenți și să verifice autenticitatea mesajelor primite, pentru a evita posibile fraude care pot imita comunicarea oficială a băncilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *