Campanie inedită în Cluj-Napoca: „Chiria prea mare? Hai în Bacău!” – Clujenii cred că ar fi mai bine
Municipiul Bacău a lansat o campanie publicitară inedită pe străzile din Cluj-Napoca, promovându-se ca o alternativă mai accesibilă din punct de vedere al costurilor de trai. Pe panourile publicitare din Cluj, mesajul „Chiria prea mare? Hai în Bacău!” îi îndeamnă pe locuitorii Clujului să se mute în Bacău pentru a scăpa de prețurile ridicate ale chiriilor și de traficul aglomerat.
Reacțiile locuitorilor din Cluj-Napoca și Bacău
Locuitorii din Cluj au privit mesajul cu interes. Unii consideră că, având în vedere creșterea prețurilor la chirii și la apartamente, mutarea într-un oraș mai accesibil ar putea fi o soluție. „Este o oportunitate bună pentru cei interesați”, a declarat un clujean. Alți locuitori au remarcat că Bacăul poate oferi o calitate a vieții mai bună, având în vedere chiriile mai mici și traficul mai puțin aglomerat.
În contrast, reacțiile din Bacău sunt mai sceptice. Unii localnici cred că orașul nu oferă suficiente oportunități de carieră sau divertisment pentru a atrage oameni dintr-un centru economic și universitar important, cum este Cluj-Napoca. „Îi amăgește degeaba. Aici nu ai ce să faci”, a spus un tânăr băcăuan.
Ce spune primăria Bacău?
Primarul Bacăului, Lucian Stanciu Viziteu, susține că orașul are două mari avantaje față de Cluj-Napoca: chiriile mai mici și traficul mai fluid. „Chiriile medii din Bacău sunt la jumătate față de Cluj, iar timpul petrecut în trafic este mult mai redus”, a declarat acesta.
În ciuda criticilor din partea localnicilor, edilul își propune să extindă campania și în alte orașe din România, dacă va vedea un interes crescut pentru mutarea în Bacău.
Campania de promovare a orașului Bacău a fost inițiată pe mai multe panouri publicitare din Cluj-Napoca, primăria Bacău plătind 3.000 de lei pe lună pentru fiecare afiș expus, scrie Digi24.ro.